Антонюк Г.Д. Інтерактивне навчання як модель міжкультурної комунікації

УДК 811:378.147

Г.Д. Антонюк

Національний університет “Львівська політехніка“

ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК МОДЕЛЬ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

© Антонюк Г.Д., 2007

У пропонованій роботі з точки зору лінгвометодики розглядаються проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі. Зазначається, що основу вивчення іноземних мов становить спілкування, яке розгладається в площині особистісної взаємодії (інтерактивності). Завдяки інтерактивності сучасний урок іноземної мови можна розглядати як модель міжкультурної комунікації, що в умовах полікультурного простору є важливим і актуальним.

This article treats the most urgent problems of foreign language teaching from linguo-ethodological point of view.
It focuses on the process of teaching as a personal interaction. Due to its interactional nature a foreign language lesson is regarded as a model of cross-cultural communication, which has a great importance within the polycultural space in modern world.

Кількість посилань – 6.

Завантажити статтю