Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів

Чухрай Н. І., Демків Я. В.
Код: 978-617-607-430-4
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. 208 с. Формат 175 х 215 мм. Тверда оправа.
Ціна:100,00грн.
Weight: 0 кг

Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів.
Висвітлено теоретичні та практичні засади маркетингової діяльності промислового підприємства на ринку високотехнологічних товарів, особливості формування та оцінювання споживної вартості високотехнологічних товарів, трансформацію комплексу маркетингу для високотехнологічних товарів, методичні підходи до проведення маркетингових досліджень та обґрунтування стратегічних маркетингових рішень на ринках високотехнологічних товарів.
Для наукових працівників, підприємців, державних службовців, викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів та студентів.

The monograph addresses topical issues of marketing management in the dynamic markets of innovations and high-tech products.
The theoretical and practical principles of marketing activities of industrial enterprises in the market of high-tech products, same as the special features of high-tech consumer goods value forming and evaluation are presented; guidelines for marketing mix transformation in high-tech markets are offered; methodological approaches to conducting customer needs research and strategic marketing decisions rationalisation in the markets of high-tech goods are developed.
For use of scientists, managers, public servants, professors, post-graduates and students.

Зміст

Передмова