Зацікав мене. Переконай мене. Спонукай мене…

"Піар", "піаритися" – слова, що надійно ввійшли у повсякдення сучасних людей і часто набувають негативних відтінків. Їх не раз плутають із рекламою, саморекламою, що відвертає увагу від властивого змісту поняття "зв'язки з громадськістю".
Тим часом існує понад 500 визначень цього поняття. Одне з найдоступніших подає Вікіпедія: "Зв'язки з громадськістю (англ. public relations, PR) – мистецтво досягнення взаєморозуміння та згоди між людьми, соціальними групами, класами, націями, державами на основі цілеспрямованого формування громадської думки та управління нею. У вузькому розумінні – це систематична діяльність компанії, спрямована на зміну переконань, ставлення, думок (опіній) та поведінки різних груп людей (цільових груп) стосовно компанії, її продуктів, послуг, а також конкретних проблем, ідей та дій. PR може бути оперативним інструментом комунікаційної стратегії компанії, реалізуючи довгострокові задачі зі створення репутації компанії, налагодження необхідних контактів…"
Хоча термін PR є відносно новим, само явище, яке він окреслює, існує, мабуть, споконвіку – відколи люди, об'єднані у спільноти, навчилися спілкуватися між собою, впливати одні на одних. "Однієї краплі чорнила достатньо, щоб збудити думки у тисяч, навіть у мільйонів людей", – писав Джордж Байрон.
Про історію і сучасність цієї важливої ділянки людського життя, її основні засади йдеться у новому навчальному посібнику кандидата філософських наук, доцента Лариси Климанської "Зв’язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації".
Головна мета посібника – ознайомити студентів з основними положеннями теорії PR, які дають цілісне уявлення про зв’язки з громадськістю не лише як про теорію, але й як про практику. Матеріал книжки зручно структуровано і сучасно оформлено. Наприкінці кожної теми – перелік проблемних запитань, тести для контролю.
Посібник цільово призначено для студентів спеціальностей “соціологія” та “соціальна робота”, поза тим він може придатися усім, хто цікавиться соціальною роллю громадської думки, різними інструментами комунікацій.

Важлива тема - і для

Важлива тема - і для гуманітаріїв, і для технічних фахівців