Краще добре їхати, ніж погано йти?

Німецьке технічне інспекційне об'єднання (Technischer Ueberwachungsverein – TUV), що займається стандартизацією й аналізом статистики в галузі техніки, опублікувало щорічний звіт про надійність автомобілів. Перші місця рейтингу дісталися машинам німецького і японського виробництва. Вони лідирують в усіх вікових групах. «Перші з кінця» – авто корейських, французьких та італійських фірм. Це один з найкращих рейтингів у світі, він базований на аналізі несправностей, виявлених при проходженні техогляду й зверненнях до сервісних мереж.

А у Видавництві Львівської політехніки побачив світ посібник для інженерів з транспортних технологій з повним переліком основних положень з технічного сервісу, користуючись яким можна здійснювати повноцінний і об'єктивний контроль. Запропоновано для вивчення матеріали про зношування окремих деталей автомобілів, оцінки їх експлуатаційної надійності, а також сучасні технології та обладнання діагностики ТО і ремонту.
Усім, хто прагне підвищити свій професійний рівень, а також тим, хто навчається, корисним буде наведений матеріал про оцінку рівня експлуатаційної надійності транспортних засобів (ТЗ); особливості проходження у механізмах та деталях руйнівних процесів; визначення оптимальних термінів служби ТЗ за відповідними критеріями, обсяги
запасних частин до них; основні положення чинної системи технічного обслуговування та ремонту (ТО і Р) – технічного сервісу, періодичності їх виконання; зміст виробничих і технологічних процесів забезпечення працездатного стану ТЗ, місця їх реалізації, а також в особливих умовах їх
екплуатації; структурні підрозділи ремонтно-обслуговчих баз (РОБ) та особливості визначення потреби у ремонтно-обслуговувальних діях (РОД – ТО і Р) і необхідної кількості виробничників; основне ремонтно-діагностичне обладнання та приладдя для виконання РОД.
Усі матеріали дисципліни викладені у 15 розділах посібника за логічною послідовністю (його текст супроводжується відповідними схемами, графіками та формулами) – від характеристики життєвого циклу ТЗ, через особливості
втрати ними працездатності й конкретики її відновлення, до економічної ефективності виконання ТО і Р.

Докладніше про книжку

Видання, яке також може Вас зацікавити