У Львівській політехніці обговорюють проблеми маркетингу і логістики

6 листопада розпочала роботу ювілейна Х Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг та логістика в системі менеджменту», ініціатором та організатором якої є кафедра маркетингу і логістики.
Практичним і науковим досвідом з євромаркетингу та єврологістики, маркетингових і логістичних рішень у нетрадиційних сферах (медицина, туризм, спорт, комунальна економіка, кризові ситуації тощо), проблемами маркетингу і логістики у банківській, страховій, інвестиційній діяльності; як готувати фахівців з маркетингу і логістики - діляться фахівці із провідних українських та зарубіжних наукових шкіл, науково-дослідних установ і підприємств.
Для учасників конференції Видавництво Львівської політехніки організувало виставку-продаж навчальних і наукових видань. Репрезентували серію «Світ маркетингу і логістики», зокрема, її найновіший випуск – навчальний посібник «Економіка логістики», який і користувався найбільшим попитом.