Гілевич В. В., Могила І. А., Міхоцький О. С. Визначення граничних меж влаштування нерегульованих пішохідних переходів за критерієм затримки транспортних засобів

УДК 656.142 + 656.051

В. В. Гілевич*, І. А. Могила*, О. С. Міхоцький**
*Національний університет “Львівська політехніка”,
кафедра транспортних технологій,
**Львівське комунальне підприємство “Львівавтодор”

ВИЗНАЧЕННЯ СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ ІНТЕНСИВНІСТЮ ТРАНСПОРТНИХ І ПІШОХІДНИХ ПОТОКІВ ДЛЯ ВЛАШТУВАННЯ НЕРЕГУЛЬОВАНИХ ПІШОХІДНИХ ПЕРЕХОДІВ

© Гілевич В. В., Могила І. А., Міхоцький О. С., 2016

Виявлено взаємний вплив між транспортними і пішохідними потоками на нерегульованих переходах. У середовищі VISSIM створено модель нерегульованого пішохідного переходу. Встановлено, що інтенсивність транспортного та пішохідного потоків впливають на транспортні затримки. Запропоновано рекомендації щодо співвідношення між транспортними і пішохідними потоками для влаштування нерегульованих та регульованих переходів.
Ключові слова: нерегульований пішохідний перехід, затримка транспортних засобів, імітаційна модель.

Mutual effect of traffic and pedestrian flows at the non-signalized pedestrian crossings is shown. The model of non-signalized pedestrian crossing is created in VISSIM. There is found out that the volume of traffic and pedestrian flows influences on traffic delays. Recommendation for installation of non-signalized and signalized pedestrian crossing based on correlation between volume of traffic and pedestrian flows are proposed.
Key words: non-signalized pedestrian crossing, vehicle delay, simulation model.

Кількість посилань 10