Горбай О. З. Керницький І. С. Моделювання пасивної безпеки системи “пасажир-сидіння” великогабаритних колісних транспортних засобів

УДК 629.341:629.4.046.3

О. З. Горбай*, І. С. Керницький**
*Національний університет “Львівська політехніка”,
кафедра автомобілебудування,
**SGGW (Warszawa)

МОДЕЛЮВАННЯ ПАСИВНОЇ БЕЗПЕКИ СИСТЕМИ
“ПАСАЖИР-СИДІННЯ” ВЕЛИКОГАБАРИТНИХ
КОЛІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

© Горбай О. З., Керницький І. С., 2016

Отримано результати комп’ютерного моделювання напружено-деформованого стану моделі пасажирського двомісного автобусного сидіння під час прикладення різного типу навантажень. На основі отриманих деформаційних переміщень та максимальних пришвидшень виявлено їх істотну залежність від закону зміни навантаження у часі. Розглянуто варіант їх врахування під час проведення випробувань пасажирських сидінь згідно з Правилами ЄЕК ООН R 80 стосовно забезпечення вимог пасивної безпеки.
Ключові слова: міцність пасажирських автобусних сидінь, Правила ЄЕК ООН R 80.

Presented results of computer modeling of stress-strain state of the model of double bus passenger seat during the application of different types of loads. Based on deformation and displacement of maximum acceleration revealed their significant dependence on loads change over the time. Offered the alternative option in test of passenger seats according to ECE Regulations 80 R requirements at ensuring its passive safety.
Key words: strength the seat of public buses, UN/ECE R 80.

Кількість посилань 15