Решетнікова І. І., Сагайдак М. П. Багатоканальний маркетинг у комунікаційній діяльності логістичних компаній...

УДК 658.8:303.039.4

І. І. Решетнікова, М. П. Сагайдак*
КНЕУ ім. В. Гетьмана,
*Криворізький економічний інститут

БАГАТОКАНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ У КОМУНІКАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЛОГІСТИЧНИХ КОМПАНІЙ

© Решетнікова І., Сагайдак М., 2016

Обґрунтовано доцільність багатоканальним маркетингового інструменту в діяль¬ності компаній, що надають логістичні послуги. Визначено значення багатоканаль¬ного маркетингу і сфери його використання, що узагальнює багатоканальні марке¬тингові інструменти. Особлива увага приділяється визначенню та обгрунтуванню провідної ролі персоналу логістичних підприємств, який безпосередньо контактує із клієнтами, у встановленні і підтримці зв'язку з усіма сторонами з метою творення клієнтського ланцюжка створення цінності у логістичному сервісі. Представлено схему взаємодії контактного персоналу логістичних компаній на різних ієрархічних рівнях і взаємодію персоналу з контактною аудиторією.
Ключові слова: багатоканальний маркетинг, комунікації, поведінка споживачів, логістичні послуги, логістика продукції, контактний персонал.

I. Reshetnikova, M. Sahaidak*
KNEU n.a. Vadym Hetman,
*Kryviy Rih Economic Institute

MULTI-CHANNEL MARKETING IN COMMUNICATION ACTIVITIES
OF LOGISTICS COMPANIES

© Reshetnikova I., Sahaidak M., 2016

The article justifies the feasibility of multi-channel marketing tool in activities of companies that provide logistics services. Specifies the meaning of multi-channel marketing and the scope of its use, generalizing multi-channel marketing tools. Particular attention is paid to the determination and substantiation of the leading role of contact personnel of logistics enterprises in establishing and maintaining of communication with all parties to create customer value chain of logistic services. An interaction of logistics companies' contact personnel at different hierarchical levels and interaction of contact personnel with contact audience are presented.
Key words: multi-channel marketing, communications, consumer behavior, logistics services, logistics product, contact personnel.

Література – 16