Логістичне обслуговування

Чухрай Наталія
Код: 966-553-568-4
Підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2006. 292 с. Формат 170 х 215 мм. Тверда оправа.
Ціна:100,00грн.
Weight: 0 г

У підручнику висвітлено фундаментальні засади обслуговування клієнтів та роль логістики у цьому процесі. Розглянуто сутність, види та процес логістичного обслуговування споживачів, його роль у сучасній економіці; формування партнерських стосунків зі споживачами та диференціацію логістичних послуг, підходи до оптимізації рівня обслуговування, стратегічні аспекти логістичного обслуговування споживача тощо. Теоретичний матеріал проілюстровано прикладами логістичної діяльності із практики провідних зарубіжних підприємств.
Практикум містить практичні завдання та відповіді до них, тести та ситуаційні вправи.
Для студентів вищих навчальних закладів, слухачів системи перекваліфікації, підприємців, працівників служб логістики і маркетингу та усіх, хто цікавиться логістикою підприємства та ринком логістичних послуг.
Затверджено Міністерством освіти і науки України як підручник для вищих навчальних закладів.

Зміст
Частина І. Теорія і практика логістичного обслуговування
Розділ 1. Логістичне обслуговування в системі обслуговування споживача.
Розділ 2. Процес логістичного обслуговування клієнта.
Розділ 3. Партнерський маркетинг і логістичне обслуговування.
Розділ 4. Стандарти обслуговування споживача.
Розділ 5. Оптимізація рівня обслуговування споживачів.
Розділ 6. Стратегічні аспекти логістичного обслуговування.
Частина ІІ. Практичні завдання і ситуаційні вправи
1. Задачі та їхні розв’язання.
2. Ситуаційні вправи.
Курсовий проект на тему «Розроблення політики логістичного обслуговування клієнтів підприємства».
Додатки. Тести. Список літератури.