Механізм формування організаційної культури машинобудівного підприємства

Захарчин Г. М.
Код: 978-966-553-844-8
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2009. 276 с. Формат 145 х 200 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:220,00грн.
Weight: 0 г

Розглянуто концептуальні засади формування й розвитку організаційної культури в контексті трансформаційних процесів економіки України та висвітлено її роль у соціально-економічному просторі. Проаналізовано передумови та наслідки впровадження організаційної культури у практику вітчизняних підприємств. Розкрито сутність механізму формування організаційної культури, його принципи й функції. Досліджено вплив факторів на формування і розвиток організаційної культури машинобудівних підприємств, серед яких виділено особливу роль національного господарського менталітету, вплив якого простежується через закладені в ньому модуси господарської поведінки, що відображають глибинні суспільно-психологічні підвалини культури різних спільнот у різні періоди часу. Охарактеризовано процес формування, розвитку і зміни організаційної культури та його етапи. Запропоновано методичні підходи до вибору стратегії і тактики формування організаційної культури. Висвітлено питання, які зможуть переконати вітчизняних менеджерів у доцільності впровадження організаційної культури завдяки комплексному оцінюванню ефективності організаційної культури та моделюванню її бажаного профілю.
Для наукової спільноти, практиків, менеджерів, господарників, викладачів вишів, аспірантів, студентів – усіх небайдужих до економічного поступу України на основі фактора культури.

Зміст

Передмова.
Розділ 1. Теоретичні засади механізму формування організаційної культури.
1.1. Концепція організаційної культури в сучасному менеджменті.
1.2. Сутність механізму формування організаційної культури та його теоретична модель.
1.3. Передумови та наслідки використання організаційної культури на підприємстві.
Розділ 2. Особливості формування організаційної культури підприємств машинобудування та фактори, що її визначають.
2.1. Фактори, які впливають на формування організаційної культури.
2.2. Взаємовплив і взаємозалежність організаційної культури та інноваційного характеру розвитку вітчизняної економіки.
2.3. Вплив національного менталітету на формування організаційної культури.
Розділ 3. Процес формування, розвитку та зміни організаційної культури на машинобудівних підприємствах.
3.1. Етапи формування, розвитку та зміни організаційної культури.
3.2. Методичні основи вибору стратегії та тактики формування і розвитку організаційної культури.
3.3. Моделювання стратегії формування і розвитку організаційної культури .
3.4. Комплексне оцінювання ефективності організаційної культури.
Список літератури.
Додаток 1. Оцінка рівня організаційної культури.
Додаток 2. Анкета для діагностики організаційної культури на підприємстві.
Додаток 3. Методика діагностики організаційної культури ОСАІ.