Забезпечення конкурентоспроможності та розвиток організаційної культури підприємства: сучасна парадигма і прикладний аспект

Захарчин Г. М. та ін.
Код: 978-966-553-874-5
Монографія / Г. М. Захарчин, Л. С. Лісовська, А. А. Теребух. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2009. 440 с. Формат 145 х 200 мм. Тверда оправа.
Ціна:50,00грн.
Weight: 550 г

Розкрито сучасний підхід до формування системної парадигми конкурентоспроможності підприємства, в якій логічно поєднано класичні підходи та актуальні тенденції управлінської науки на прикладі формування господарських рішень і розвитку організаційної культури підприємства. Авторське бачення сучасної парадигми конкурентоспроможності підприємства в умовах експансії “економіки знань” ґрунтується на системному дослідженні конкурентних переваг саме людського капіталу вітчизняної економіки. Переконливо доводиться важливість інноваційного розвитку управлінської філософії, здатної генерувати високу організаційну культуру та ефективні господарські рішення.
Для наукових працівників, викладачів, аспірантів, студентів, а також фахівців організацій різних видів діяльності, які цікавляться проблематикою управління конкурентоспроможністю та організаційною культурою.

Зміст

Передмова.
Розділ 1. Теоретико-методичні засади формування парадигми конкурентоспроможності
промислового підприємства.
Розділ 2. Пріоритети забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства.
Розділ 3. Господарські рішення як елемент парадигми забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства.
Розділ 4. Механізм формування господарських рішень промислового підприємства.
Розділ 5. Теоретико-прикладні аспекти організаційної культури в контексті конкурентоспроможності підприємства.
Розділ 6. Перспективи реформування й підвищення ефективності організаційної культури в умовах глобалізації.
Список літератури.