Прибутковий маркетинг: взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень

Чухрай Н. І., Мавріна А. О.
Код: 978-617-607-334-5
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 208 с. Формат 170 х 215 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:244,00грн.
Weight: 0 кг

Монографію присвячено дослідженню теоретичних і практичних проблем щодо розроблення та прийняття управлінських рішень у системі “маркетинг – фінансовий менеджмент” на підприємстві, взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень в діяльності підприємства.
Для викладачів, наукових і практичних працівників, аспірантів та студентів економічних спеціальностей ВНЗ, а також всіх, кого цікавлять проблеми взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень в діяльності підприємства.

Зміст

Передмова