- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Вислободська І.М. Функціональна переорієнтація у процесі формування цілісного значення фразових дієслів сучасної англ. мови...
УДК 811.11'81'373.46:33
І.М. Вислободська
Національний університет “Львівська політехніка”
ФУНКЦІОНАЛЬНА ПЕРЕОРІЄНТАЦІЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНОГО ЗНАЧЕННЯ ФРАЗОВИХ ДІЄСЛІВ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (НА ПРИКЛАДІ ФД З ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОЇ ГРУПИ “РУХ”)
© Вислободська І.М., 2007
Досліджено лексико-семантичні особливості вихідних одиниць фразових дієслів (дієслів, прислівників/прийменників) з метою виявлення їх внеску до загальної семантичної структури комплексу. Функціональна переорієнтація розглядається як основна передумова перетворення вільного словосполучення у функціонально-семантичний комплекс – ФД. На прикладі дієслів з ЛСГ “Рух” продемонстровано взаємодію конституентів ФД у процесі формування їх цілісного значення.
Lexico-semantic peculiarities of primary units of phrasal verbs (verbs, adverbs/prepositions) have been examined in order to reveal their contribution to general semantic structure of a complex. Functional re-orientation is considered as an absolutely essential precondition for transformation of a free word combination into one functional and semantic unity – a phrasal verb. The interaction between PhrV constituents in the process of forming an integral meaning has been demonstrated involving the examples from the lexico-semantic group “Movement”.
Кількість посилань – 11.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі