- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Комунікативні стратегії
Код: 978-617-607-495-3 (серія), 978-617-607-858-6 (випуск 7)
Навчальний посібник. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. 344 с. Формат 145 х 200 мм. М’яка обкладинка. (Серія “Інформація. Комунікація. Документація”; випуск 7).
Ціна:198,00грн.
Weight: 0 кг
Описано особливості комунікативних процесів, інструментів, структур та стратегій, надано актуальні приклади та доцільність застосування комунікативних інструментів в окремих випадках. Значна частина посібника спирається на книгу “Communication des entreprises : stratégies et pratiques” авторів Liliane Demont-Lugol, Alain Kempf, Martine Rapidel та ін. видавництва “Armand Colin”. Також використано праці інших авторів, зокрема з Інтернету, які автор, маючи значний досвід роботи в маркетингу, вважає актуальними та дієвими. Значний вплив на створення посібника мали і праці професора Національного університету ім. Т. Шевченка Г. Г. Почепцова.
Посібник буде корисним для студентів, які вивчають комунікації, комунікативні інструменти, маркетингові підходи в управлінні організаціями з погляду комунікацій тощо. Видання буде також цікаве фахівцям, які працюють у галузях зв’язків з громадськістю, комунікацій з цільовими групами організації, маркетингових комунікацій.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі