- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Програмування комп’ютерної графіки та мультимедійні засоби
Код: 978-966-941-276-8
Навчальний посібник. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. 276 с. Формат 170 х 240 мм. М’яка обкладинка.
Ціна:220,00грн.
Weight: 0 кг
Посібник містить теоретичний та практичний матеріал із дисциплін “Засоби програмування комп’ютерної графіки” та “Програмування мультимедійних систем”. У його першій частині викладено базові принципи розроблення і програмування систем комп’ютерної графіки як однієї зі складових мультимедіа, друга присвячена власне мультимедіа – моделям організації, структурі та засадам функціонування, взаємодії з комп’ютерними мережами. Практична складова посібника подає основи програмування на базі графічної бібліотеки OpenGL, опис нових технологій програмування мультимедіа (веб-анімація HTML 5, засоби WPF) та методів створення мультимедійної продукції за допомогою користувацьких програм (Adobe Animate).
Для студентів спеціальності “Інженерія програмного забезпечення”, а також для всіх, хто бажає самостійно навчитися працювати із програмованими мультимедійними системами. Може бути корисним для фахівців-початківців, що працюють у галузі мультимедіа, аспірантів і науковців, а також розробників програмного забезпечення.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі