Розвиток освітнього менеджменту у Канаді та США

Магдач З. Т.
Код: 978-966-553-800-4
Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2009. 120 с. Формат 145 х 215 мм. М’яка обкладинка.
Ціна:116,00грн.
Weight: 0 кг

Розглянуто актуальні питання управління освітою на початку нового тисячоліття. Досліджено термінологію та наукові теорії освітнього менеджменту: традиційні, колегіальні, теорії людських ресурсів, політичні, культурні, суб’єктивні. Подано класифікацію видів освітнього менеджменту за функціональною ознакою, проаналізовано тенденції розвитку менеджменту в міжнародному освітньому просторі на прикладі новацій в управлінні освітою країн Північної Америки. Наприкінці кожного розділу запропоновано творчі завдання.

Зміст

Вступ.
Розділ 1. Освітній менеджмент як науково-педагогічна проблема.
1.1. Дослідження термінології освітнього менеджменту.
1.2. Класифікація видів освітнього менеджменту за функціональною ознакою.

Розділ 2. Наукові теорії освітнього менеджменту.
2.1. Теорії освітнього менеджменту: традиційні, колегіальні, теорії людських ресурсів.
2.2. Теорії освітнього менеджменту: політичні, культурні, суб’єктивні.

Розділ 3. Основні тенденції розвитку освітнього менеджменту на початку ХХІ століття.
3.1. Тенденції розвитку освітнього менеджменту в міжнародному освітньому просторі.
3.2. Особливості освітнього менеджменту у країнах Північної Америки.
Список літератури.