Феномен лідерства в університетській освіті. На матеріалах Англії та Уельсу

Гаврилюк М. В.
Код: 978-617-607-046-7
Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. 132 с. Формат 145 х 200 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:0,00грн.
Розповсюджується автором
Weight: 0 кг

Розкрито проблему лідерства в університетській освіті. Проаналізовано теоретичні основи лідерства, охарактеризовано лідерство в університетській освіті, з’ясовано передумови розвитку лідерства та державну політику щодо його розвитку в університетах Англії та Уельсу.
Висвітлено практичну реалізацію лідерства в управлінській, науково-педагогічній та науково-дослідній діяльності сучасних університетів.
Для студентів, що вивчають курс “Порівняльна педагогіка”, педагогічних працівників вищих навчальних закладів України, дослідників у галузі компаративної педагогіки, інституцій системи неперервної професійної педагогічної освіти. Може бути корисним для професійного розвитку українських освітян тощо.

Зміст

Вступне слово.

Розділ 1. Теоретичні основи лідерства.
1.1. Теорії лідерства та їх розвиток.
1.2. Характеристика лідерства в університетській освіті.
Творчі завдання до розділу 1.

Розділ 2. Розвиток лідерства в університетській освіті Англії та Уельсу.
2.1. Передумови розвитку лідерства в університетській освіті Англії та Уельсу.
2.2. Особливості розвитку лідерства в університетській освіті досліджуваних країн.
Творчі завдання до розділу 2.

Розділ 3. Реалізація лідерства в університетській освіті Англії та Уельсу.
3.1. Застосування лідерства в управлінській діяльності університету.
3.2. Реалізація лідерства у науково-дослідній діяльності університету.
3.3. Удосконалення педагогічної діяльності в університеті.за допомогою використання потенціалу лідерства.
Творчі завдання до розділу 3.

Тезаурус.
Список літератури.