Маркетингова товарна політика

Крикавський Є. та ін.
Код: 978-617-607-261-4
Підручник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. Третє видання, доповнене і перероблене. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 360 с. Формат 175 х 215 мм. М’яка обкладинка.
Ціна:299,00грн.
Weight: 0 кг

Послідовно викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів; висвітлено коло питань, пов’язаних із управлінням якістю товарів, їхньою конкурентоздатністю й асортиментом, розробленням товарної марки й упаковки; проаналізовано зміст етапів і методики обґрунтування критеріїв дослідження ринку, описано форми реалізації маркетингової товарної політики на підприємствах, алгоритм планування нового товару й особливості його існування на ринку протягом життєвого циклу.
Видання адресоване студентам вищих навчальних закладів напряму підготовки “Маркетинг”. Воно може бути корисним слухачам системи перекваліфікації, працівникам служб маркетингу, всім, хто цікавиться маркетингом.
Затвердило Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України як підручник для студентів вищих навчальних закладів.

Зміст. Передмова