- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Маркетингова політика розподілу
Код: 978-617-607-314-7
Навчальний посібник / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала. Друге видання, зі змінами. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 260 с. Формат 170 х 215 мм. Тверда оправа.
(Серія “Світ маркетингу і логістики”. Випуск 1).
Ціна:100,00грн.
Weight: 0 кг
Висвітлено сутність і значення маркетингової політики розподілу підприємства, її зв’язок з розробленням інших складових маркетингової діяльності, різновиди та особливості формування каналів розподілу продукції та управління ними, проаналізовано реалізацію основних функцій маркетингової логістики. Виконання практичних завдань, тести для самоперевірки дають змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, закріпити його в пам’яті.
Буде корисним викладачам та студентам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, слухачам системи перекваліфікації, підприємцям, працівникам служб маркетингу, усім, хто цікавиться маркетингом.
Затвердило Міністерство освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі