Стратегічний маркетинг

Крикавський Є. В. та ін.
Код: 978-617-607-335-2
Навчальний посібник / Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 256 с. Формат 170 х 215 мм. М'яка обкладинка. (Серія “Світ маркетингу і логістики”. Випуск 3).
Ціна:252,00грн.
Weight: 0 кг

Викладено роль і місце стратегічного маркетингу в управлінні підприємством, що функціонує у змінному ринковому середовищі. Розглянуто сутність і характеристики маркетингових стратегій зростання підприємства, сегментації та вибору цільового ринку, стратегій диференціації і позиціонування, конкуренції, а також функціональні стратегії підприємства за складовими комплексу маркетингу (маркетингові, товарні, цінові стратегії у сфері розподілу продукції і у сфері комунікації).
Висвітлено методичні підходи до аналізу маркетингового середовища та визначення конкретних переваг, а також теоретичні засади маркетингового стратегічного управління портфелем бізнесу підприємства. Теоретичний матеріал супроводжується контрольними запитаннями, тестовими і приктичними завданнями та ситуаційними вправами з практичної діяльності вітчизняних та зарубіжних підприємств.
Для викладачів і студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, слухачів системи перекваліфікації, підприємців, працівників маркетингових служб та усіх, хто цікавиться маркетингом.

Зміст

Вступ