- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Антонюк Г.Д. Інтерактивне навчання як модель міжкультурної комунікації
УДК 811:378.147
Г.Д. Антонюк
Національний університет “Львівська політехніка“
ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК МОДЕЛЬ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
© Антонюк Г.Д., 2007
У пропонованій роботі з точки зору лінгвометодики розглядаються проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі. Зазначається, що основу вивчення іноземних мов становить спілкування, яке розгладається в площині особистісної взаємодії (інтерактивності). Завдяки інтерактивності сучасний урок іноземної мови можна розглядати як модель міжкультурної комунікації, що в умовах полікультурного простору є важливим і актуальним.
This article treats the most urgent problems of foreign language teaching from linguo-ethodological point of view.
It focuses on the process of teaching as a personal interaction. Due to its interactional nature a foreign language lesson is regarded as a model of cross-cultural communication, which has a great importance within the polycultural space in modern world.
Кількість посилань – 6.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі