- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Ключковська І.М. Базові підходи до структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для студентів...
УДК 81(07)
І.М. Ключковська
Національний університет “Львівська політехніка”
БАЗОВІ ПІДХОДИ ДО СТРУКТУРУВАННЯ ЗМІСТУ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДРУЧНИКА З ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
© Ключковська І.М., 2007
Розглянуто структурування змісту інтегративного підручника з іноземної мови. Репрезентовано базові підходи до упорядкування навчального матеріалу та виділено особливості застосування структурного підходу до розробки змісту підручника.
In the article the modern research of compiling the integrated textbook for the purpose of studying foreign languages has been analyzed. The author presents the fundamental approaches to arranging of educational material and emphasizes the peculiarities of application of structural approach to development of the contents of the textbook.
Кількість посилань – 11.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі