- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Мукан Н.В. Сучасні дослідження в галузі підвищення кваліфікації вчителів у системі неперервної професійної освіти...
УДК 371.14
Н.В. Мукан
Національний університет “Львівська політехніка”
СУЧАСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ГАЛУЗІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ АНГЛОМОВНОГО СВІТУ
© Мукан Н., 2007
Здійснено аналіз сучасних досліджень в галузі неперервної професійної освіти. Закладено основи теоретичної структури професійного розвитку та підвищення кваліфікації вчителів США та Великобританії, описано та проаналізовано різні моделі неперервної професійної освіти.
In the article the modern research of continuing professional education has been analyzed. The author studies the fundamentals of theoretical structure of professional development and qualification upraising of American and British teachers, describes different models of continuing professional education and characterizes them.
Кількість посилань – 8.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі