- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Сидорчук О.В. До питання інтенсифікації навчального процесу з урахуванням набутого студентами досвіду та факторів...
УДК 81.111 – 13
О.В. Сидорчук
Національний університет “Львівська політехніка”
ДО ПИТАННЯ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З УРАХУВАННЯМ НАБУТОГО СТУДЕНТАМИ ДОСВІДУ ТА ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА СТУПІНЬ ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ
© Сидорчук О.В., 2007
Розглядаються розвиток і зміни ідеології освіти та навчальної парадигми. Процес навчання/самоосвіти розглядається як процес соціальних ітеракцій. Виокремлюється відношення між сучасним суспільством та природою вивчення іноземних мов як частиною культурного обміну.
In the article the development of an educational ideology and changing teaching paradigm were envisaged/ The article has concentrated on teaching/learning process as a process of human interaction and on the relationship between contemporary society and the nature of the teaching/learning foreign language as a part of cultural change.
Кількість посилань – 8.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі