- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Фучила О.М. Використання пісень в процесі вивчення англійської мови
УДК 378.016:811.111:784.6
О.М. Фучила
Національний університет “Львівська політехніка”
ВИКОРИСТАННЯ ПІСЕНЬ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
© Фучила О.М., 2007
Розглянуто біологічні, соціальні та методичні аспекти використання пісень у процесі вивчення англійської мови. Наведено приклад використання пісні у комплексному занятті, що дає змогу одночасно розвивати комунікативні навички та засвоювати граматичний матеріал англійської мови.
The article deals with biological, social and methodological aspects of using songs while studying and teaching English. It also contains an example of complex lesson based on the English song, which enables students to develop communicative skills simultaneously with mastering English grammar.
Кількість посилань – 4.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі