Групи економічного впливу в системі управління підприємством: концепція і інструментарій їх відбору та узгодження інтересів

Олексів І. Б.
Код: 978-617-607-448-9
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. 292 с. Формат 170 х 240 мм. Тверда оправа.
Ціна:100,00грн.
Weight: 0 кг

Проаналізовано практику взаємодії підприємств із групами економічного впливу. Наведено економічне та етичне обґрунтування необхідності узгодження інтересів груп економічного впливу підприємства. Розроблено концепцію відбору та узгодження інтересів груп економічного впливу підприємства. Ідентифіковано фактори, які визначають взаємодію підприємства із впливовими соціально-економічними суб’єктами. Сформовано класифікацію груп економічного впливу організації. Розроблено метод відбору результативних груп економічного впливу підприємства, оснований на математичному апараті Аналітичного ієрархічного процесу. Запропоновано підходи до ідентифікації інтересів груп економічного впливу організації. Розроблено інформаційно-аналітичні методи врахування інтересів впливових соціально-економічних суб’єктів при реалізації процесу менеджменту на підприємстві.
Для науковців, викладачів, аспірантів, менеджерів, фахівців-аналітиків, представників державних органів влади, рейтингових агентств, фінансово-кредитних установ та інших зацікавлених осіб.

Зміст

Вступ

Про автора