- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Теоретичні і прикладні засади формування вартості машинобудівних підприємств
Код: 978-966-553-758-8
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2008. 260 с.
Формат 145 х 215 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:241,00грн.
Weight: 0 г
Розглянуто концептуальні засади вартісного вимірювання економічних параметрів підприємства, капіталізацію його потенціалу та оцінювання ефективності функціонування за вартісними критеріями. Досліджено економічну природу формалізованих і неформалізованих показників, які використовуються у різних моделях і концепціях оцінювання вартості економічного потенціалу підприємства. Проаналізовано теоретичний базис, аналітичні можливості, методологічний потенціал і методичний інструментарій систем вимірювання вартісних факторів для інформаційно-аналітичного забезпечення управління економічним розвитком підприємства.
Запропоновано комплексний підхід до формування вартості вітчизняних підприємств машинобудування, що ґрунтується на стандартизованих фінансових показниках з урахуванням неформалізованих індикаторів, які оцінюють інформаційно-інтелектуальні ресурси підприємства.
Для наукових працівників, аспірантів, практиків.
Зміст
Вступ.
Розділ 1. Теоретичні засади формування вартості економічного потенціалу підприємства
та оцінювання його ефективності.
1.1. Парадигма вартості: вартісні критерії в оцінюванні підприємства.
1.2. Контекст “економічної ефективності” у сучасній економіці.
1.3. Економічний потенціал підприємства та засади його оцінювання.
1.4. Концептуальні основи вартісного оцінювання потенціалу підприємства.
1.5. Фактори та передумови формування і розвитку потенціалу машинобудівних підприємств.
Висновки до розділу 1.
Розділ 2. Концептуальні засади формування вартості економічного потенціалу підприємств та його капіталізація.
2.1. Концепція управління, націленого на створення вартості: зміст та основоположні засади.
2.2. Методичний інструментарій і підходи до формування вартості підприємства.
2.3. Методологія комплексної оцінки вартості економічного потенціалу підприємства.
Висновки до розділу 2.
Розділ 3. Оцінка сукупного потенціалу та формування вартості машинобудівних підприємств.
3.1. Аналіз та оцінка фінансово-майнового стану машинобудівних підприємств як інформаційна база формування їхньої вартості.
3.2. Комплексний підхід до формування вартості машинобудівних підприємств.
Висновки до розділу 3.
Висновки.
Список літератури.