- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Вийшов друком шостий випуск серії «Світ маркетингу і логістики» – підручник «Маркетингова інформація»
Гасло підручника – «Хто володіє інформацією, той володіє світом». Маркетинг збільшує потребу підприємств в інформації про попит на певні види продуктів на ринках, про конкурентів, посередників, стан макрофакторів тощо – такі наслідки становлення та розвиток ринкових відносин наприкінці ХХ століття в нашій країні із застосуванням нових підходів у практиці господарювання вітчизняних підприємств.
Інформація сьогодні перетворилася на специфічний товар, який зараз, як ніколи, коштує дуже дорого. Світовий досвід довів: тільки інформація та знання стають стабільною основою забезпечення відтворення виробничих відносин, рушійною силою розбудови і суспільства загалом.
Отримання необхідної інформації за сприятливих умов може принести підприємству надприбутки, а її втрата – призвести до непомірних збитків або навіть до банкрутства. В наш час на однакових правах діють і збір, і захист інформації. За допомогою обробки параметри зібраного матеріалу змінюють з кількісних на якісні. Інакше кажучи, зібрані дані стають інформацією, котру може використовувати підприємство для обґрунтування та прийняття необхідних управлінських рішень. Отже, організовування ефективної роботи системи “збір–обробка–захист” маркетингової інформації на підприємстві є тим “золотим ключиком”, який відчиняє двері в світ успішного бізнесу.
Підручник узагальнює світовий і вітчизняний досвід організовування на підприємствах збирання та захисту маркетингової інформації та сучасні методичні проблеми її обробки на підприємствах України.
Цікавими в навчанні і корисними в роботі будуть додатки:
1. Морфологічний аналіз основних характеристик якості інформації.
2. Спеціальні технічні засоби збору інформації про діяльність конкурентів і пошуку каналів її витоку.
3. Досьє «Ринок».
4. Спрощена форма досьє конкурента.
5. Розширена форма досьє конкурента.
6. Досьє ділового партнера.
7. Досьє на окремих працівників.
8. Формули для розрахунку аналітичних показників.
9. Джерела та показники, що використовуються для проведення аналізу господарської діяльності підприємства.
10. Договір про нерозголошення комерційної таємниці.
11. Лист працівнику, що звільнився з роботи.
12. Угода про припинення роботи.
13. Договір про захист інформації (про конфіденційність).
14. Указ Президента України “Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності”.
15. Тести професійної та соціальної орієнтації.
Серію «Світ маркетингу і логістики» засновано 2012 року. Випуски серії – підручники, посібники та монографії для наукової спільноти, практиків, менеджерів, студентів, викладачів та аспірантів – усіх, хто цікавиться маркетингом.
Випуск 1 «Маркетингова політика розподілу»
Випуск 2 «Логістичні системи»
Випуск 3 «Стратегічний маркетинг»
Випуск 4 «Потенціал еластичності у формуванні конкурентоспроможності промислових підприємств»
Випуск 5 «Інвестування у логістичні системи»
Готується до друку сьомий випуск серії – навчальний посібник «Економіка логістики» за загальною редакцією професора Євгена Крикавського.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі