- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
У Львівській політехніці обговорюють проблеми маркетингу і логістики
6 листопада розпочала роботу ювілейна Х Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг та логістика в системі менеджменту», ініціатором та організатором якої є кафедра маркетингу і логістики.
Практичним і науковим досвідом з євромаркетингу та єврологістики, маркетингових і логістичних рішень у нетрадиційних сферах (медицина, туризм, спорт, комунальна економіка, кризові ситуації тощо), проблемами маркетингу і логістики у банківській, страховій, інвестиційній діяльності; як готувати фахівців з маркетингу і логістики - діляться фахівці із провідних українських та зарубіжних наукових шкіл, науково-дослідних установ і підприємств.
Для учасників конференції Видавництво Львівської політехніки організувало виставку-продаж навчальних і наукових видань. Репрезентували серію «Світ маркетингу і логістики», зокрема, її найновіший випуск – навчальний посібник «Економіка логістики», який і користувався найбільшим попитом.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі