Маркетинговий менеджмент

Крикавський Є. В. та ін.
Код: 978-617-607-680-3 (серія), 978-617-607-681-0 (випуск 8)
Навчальний посібник / Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, І. Ф. Лорві. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. 380 с. Формат 170 х 215 мм. Тверда оправа. (Серія “Світ маркетингу і логістики”. Випуск 8).
Ціна:120,00грн.
Weight: 0 кг

Розглянуто теоретичні, практичні та методологічні аспекти управління маркетингом: місце маркетингу в системі управління підприємством; зміст основних категорій маркетингового менеджменту та основні методи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві; сучасні тенденції розвитку маркетингового менеджменту; засади формування ефективних служб маркетингу; характеристики типових інтегрованих організаційних маркетингових структур; аналітичне забезпечення ринкових можливостей підприємства на основі розвиненої системи маркетингової інформації; економічні передумови формування його маркетингових стратегій; технології розроблення та реалізації маркетингових програм і планів; організацію контролю та ефективність маркетингової діяльності.
Для студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, керівників організацій, менеджерів, працівників служб маркетингу, збуту, реклами та всіх, хто цікавиться проблемами маркетингового менеджменту.
Рекомендувало Міністерство освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів.

Зміст

Передмова

Про авторів