- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Партнерські відносини на ринку В2В та В2С
Код: 978-617-607-680-3 (серія), 978-617-607-874-6 (випуск 11)
Монографія / Є. Крикавський, З. Люльчак, Я. Циран, І. Петецький. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. 232 с. Формат 170 х 215 мм. М'яка обкладинка. (Серія “Світ маркетингу і логістики” ; випуск 11).
Ціна:241,00грн.
Weight: 0 кг
Колективна монографія виконана в межах зареєстрованих науково-дослідних робіт кафедри маркетингу і логістики Національного університету “Львівська політехніка” “Маркетингова та логістична концепції у діяльності підприємств” та “Інфраструктурні системи забезпечення сталого розвитку підприємств, міст, регіонів та економіки країни”.
Видання орієнтоване на фахівців, які займаються практичною діяльністю у сфері маркетингу, логістики, сталого розвитку, академічних працівників урядових кіл, широку громадськість.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі