- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Бочко О. Ю. Визначення рівня ефективності маркетингової діяльності на короткостроковий період.
УДК 339:138
JEL: М12
О. Ю. Бочко
Національний університет “Львівська політехніка”
ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА КОРОТКОСТРОКОВИЙ ПЕРІОД
© Бочко О. Ю., 2016
Обґрунтовано процес визначення ефективності маркетингової діяльності, вияв¬лено основні чинники, які впливають на її рівень. Запропоновано визначати ефектив¬ність маркетингу на основі бальних оцінок. Доведено, що маркетингова діяльність характеризується не тільки співвідношенням витрачених та отриманих фінансових результатів,а й інших чинників маркетингового внутрішнього та зовнішнього середовищ, які можуть впливати на результат (наприклад, обсяги реалізації, прибуток, рентабельність тощо). В процесі дослідження запропоновано етапність здійснення та алгоритм оцінювання ефективної маркетингової діяльності.
Ключові слова: маркетингова діяльність, підприємства, маркетингові заходи, ефективність маркетингу, прибутковість, маркетингові показники.
DETERMINING THE LEVEL OF EFFICIENCY
OF MARKETING ACTIVITY IN THE SHORT RUN
© Bochko O., 2016
The article determines processes of the effectiveness of marketing activities, identifies the main factors that influence their levels. It is proposed to measure the effectiveness of marketing through scores. It is proved that marketing activity is characterized not only by the ratio of the obtained financial results but also the other factors of internal and external marketing environment that may have an impact on the end result (for example, sales volume, revenue, profitability, etc.). The study suggestes the phasing aplgorithm implementation of evaluation of the effective marketing.
Key words: marketing activities, enterprises, marketing measurement, marketing effectiveness, profitability, marketing indicators.
Література – 4