- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Захарчин Г. М., Соболь І. Б. Оцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингу
УДК 658.030.1
JEL:М12
Г. М. Захарчин, І. Б. Соболь
Національний університет “Львівська політехнік”
ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ
ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ
© Захарчин Г. М., Соболь І. Б., 2016
Висвітлено основні аспекти оцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингу; наголошено на ролі маркетингового підходу
у визначенні вартості працівника на ринку праці, формування сучасних та потенційно конкурентоспроможних компетенцій персоналу; підкреслено важливість соціаль-
ного аспекту оцінювання ефективності персоналу в умовах поширення соціогуманіс¬тичних тенденцій.
Ключові слова: ефективність персоналу, оцінювання, маркетинговий підхід, компетенції, ринок праці, цінова концепція, конкурентоспроможність, вартість персоналу, соціалізація.
PERSONNEL EFFICIENCY ASSESSMENT OF THE INDUSTRIAL ENTERPRISE ON THE PRINCIPLES OF MARKETING
© Zakharchyn G., Sobol I., 2016
The article deals with the basic aspects of personnel assessment of the industrial enterprise on the principles of marketing; the role of the marketing approach in determining the value of an employee in the labor market, and the formation of a modern and potentially viable competencies of personnel is emphasized; the importance of the social aspect of personnel efficiency assessment in terms of the spread of socio humanistic trends is underlined.
Key words: personnel efficiency, assessment, marketing approach, competencies, labor market, price concept, competitiveness, value of an employee, socialization.
Література – 12