Захарчин Г. М., Соболь І. Б. Оцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингу

УДК 658.030.1
JEL:М12

Г. М. Захарчин, І. Б. Соболь
Національний університет “Львівська політехнік”

ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ
ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ

© Захарчин Г. М., Соболь І. Б., 2016

Висвітлено основні аспекти оцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингу; наголошено на ролі маркетингового підходу
у визначенні вартості працівника на ринку праці, формування сучасних та потенційно конкурентоспроможних компетенцій персоналу; підкреслено важливість соціаль-
ного аспекту оцінювання ефективності персоналу в умовах поширення соціогуманіс¬тичних тенденцій.
Ключові слова: ефективність персоналу, оцінювання, маркетинговий підхід, компетенції, ринок праці, цінова концепція, конкурентоспроможність, вартість персоналу, соціалізація.

PERSONNEL EFFICIENCY ASSESSMENT OF THE INDUSTRIAL ENTERPRISE ON THE PRINCIPLES OF MARKETING

© Zakharchyn G., Sobol I., 2016

The article deals with the basic aspects of personnel assessment of the industrial enterprise on the principles of marketing; the role of the marketing approach in determining the value of an employee in the labor market, and the formation of a modern and potentially viable competencies of personnel is emphasized; the importance of the social aspect of personnel efficiency assessment in terms of the spread of socio humanistic trends is underlined.
Key words: personnel efficiency, assessment, marketing approach, competencies, labor market, price concept, competitiveness, value of an employee, socialization.

Література – 12