- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Музиченко-Козловська О. В. Методика оцінювання туристичного брендингу дестинацій.
УДК 338.48
О. В. Музиченко-Козловська
Національний університет “Львівська політехніка”
МЕТОДИКА ОЦІНЮВАННЯ
ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДИНГУ ДЕСТИНАЦІЙ
© Музиченко-Козловська О. В., 2016
З’ясовано сутність поняття “дестинація”; запропоновано визначення поняття “туристично приваблива територія” як синонім туристичної дестинації; обґрунтовано з маркетингової позиції зміст туристичної дестинації; наведено передумови брендингу дестинацій; пояснено доцільність застосування комплексного підходу до управління та оцінювання туристичного брендингу дестинацій; перелічено передумови позиціону¬вання туристичної дестинації; розроблено методику оцінювання ефективності туристич¬ного брендингу дестинацій на прикладі м. Львова.
Ключові слова: дестинація; туристична дестинація; туристичний брендинг; позиціонування.
METHODOLOGY OF EVALUATION
OF TOURISM BRANDING OF DESTINATIONS
© Muzychenko-Kozlovs’ka О.V., 2016
The essence of the concept of "destinations"; proposed definition of "attractive tourist area" as a synonym for tourism destinations; reasonably content with the position of marketing tourism destinations; are prerequisites branding destinations; explained the feasibility of an integrated approach to the management and evaluation of branding tourist destinations; lists the prerequisites for positioning tourist destination; the method of evaluating the effectiveness of branding tourist destinations on the example Lviv.
Key words: destinations; a tourism destination; tourism branding; positioning.
Література – 15