Музиченко-Козловська О. В. Методика оцінювання туристичного брендингу дестинацій.

УДК 338.48

О. В. Музиченко-Козловська
Національний університет “Львівська політехніка”

МЕТОДИКА ОЦІНЮВАННЯ
ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДИНГУ ДЕСТИНАЦІЙ

© Музиченко-Козловська О. В., 2016

З’ясовано сутність поняття “дестинація”; запропоновано визначення поняття “туристично приваблива територія” як синонім туристичної дестинації; обґрунтовано з маркетингової позиції зміст туристичної дестинації; наведено передумови брендингу дестинацій; пояснено доцільність застосування комплексного підходу до управління та оцінювання туристичного брендингу дестинацій; перелічено передумови позиціону¬вання туристичної дестинації; розроблено методику оцінювання ефективності туристич¬ного брендингу дестинацій на прикладі м. Львова.
Ключові слова: дестинація; туристична дестинація; туристичний брендинг; позиціонування.

METHODOLOGY OF EVALUATION
OF TOURISM BRANDING OF DESTINATIONS

© Muzychenko-Kozlovs’ka О.V., 2016

The essence of the concept of "destinations"; proposed definition of "attractive tourist area" as a synonym for tourism destinations; reasonably content with the position of marketing tourism destinations; are prerequisites branding destinations; explained the feasibility of an integrated approach to the management and evaluation of branding tourist destinations; lists the prerequisites for positioning tourist destination; the method of evaluating the effectiveness of branding tourist destinations on the example Lviv.
Key words: destinations; a tourism destination; tourism branding; positioning.

Література – 15