- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Психологія інновацій та реклами
Код: 978-966-941-317-8
Навчальний посібник. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. 248 с. Формат 145 х 200 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:274,00грн.
Weight: 0 кг
Висвітлено психологію інновацій, проблеми психологічного сприйняття нововведень у суспільстві, форми та методи управління інноваційною діяльністю; викладено теоретичні аспекти психології реклами, зокрема радіореклами тощо.
Для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 “Психологія”, а також для аспірантів, викладачів та широкого кола читачів, котрим потрібні у роботі соціально-психологічні знання щодо інновацій та реклами.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі