Психологія інновацій та реклами

Закалик Г. М., Партико Н. В.
Код: 978-966-941-317-8
Навчальний посібник. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. 248 с. Формат 145 х 200 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:227,00грн.
Weight: 0 кг

Висвітлено психологію інновацій, проблеми психологічного сприйняття нововведень у суспільстві, форми та методи управління інноваційною діяльністю; викладено теоретичні аспекти психології реклами, зокрема радіореклами тощо.
Для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 “Психологія”, а також для аспірантів, викладачів та широкого кола читачів, котрим потрібні у роботі соціально-психологічні знання щодо інновацій та реклами.

Зміст

Передмова

Про авторів