Маркетинг і кризовий менеджмент у публічному управлінні та адмініструванні

Подольчак Н. Ю., Перхач О. Л., Цигилик Н. В.
Код: 978-966-941-727-5
Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 104 с. Формат 145 х 200 мм. Тверда оправа.
Ціна:199,00грн.
Weight: 0 кг

У навчальному посібнику розкрито актуальні питання маркетингу та кризового менеджменту в сучасному публічному управлінні та адмініструванні. Зокрема, визначено основні поняття маркетингу та кризового менеджменту в публічному управлінні. Встановлено особливості маркетингу-мікс в сфері публічного управління та адміністрування. Розглянуто основні принципи використання інструментів маркетингових досліджень у публічному управлінні та адмініструванні. Висвітлено систему кризового менеджменту та основи кризових комунікацій в органах публічної влади.
Для студентів, аспірантів та викладачів спеціальності “Публічне управління та адміністрування”, а також державних службовців та керівників органів влади.

Зміст

Вступ

Про авторів