Стратегії розвитку слабоурбанізованих територій в умовах трансформації національного господарства

Глинський Н. Ю.
Код: 978-966-941-760-2
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 236 с. Формат 170 х 240 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:282,00грн.
Weight: 0 кг

Розроблено теоретичні та методико-прикладні засади формування та реалізації стратегій розвитку слабоурбанізованих територій, обґрунтовано компліментарність ринкової концепції та концепції стратегічного управління місцевим розвитком. Розвинуто понятійний та термінологічний апарат у сфері управління місцевим розвитком. Удосконалено модель процесу вибору місця для реалізації інвестиційного проекту шляхом визначення комплексу внутрішніх обмежень його потенційного донора (таких, як фінансові, організаційні, соціальні та виробничі). Розроблено модель визначення сценаріїв розвитку слабоурбанізованих територій, яка базується на сучасній парадигмі маркетингового управління. Удосконалено методичні підходи до аналізу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища слабоурбанізованих територій. Розвинуто сутнісні характеристики особливостей слабоурбанізованих територій як об’єктів управління. Розкрито зміст поняття місцевого розвитку в умовах трансформації національного господарства.
Для наукової спільноти, студентів та аспірантів, які навчаються за напрямами економіки, публічного управління і адміністрування, маркетингу та інших зацікавлених осіб.

The theoretical and applied principles of formation and implementation of strategies for the development of low-urbanized territories have been developed, and the complementary nature of the market concept and the concept of strategic management of local development has been substantiated. The conceptual and terminological apparatus in the field of local management has been developed. The model of the process of choosing the investment project location has been improved by determining the set of internal limitations of its potential donor (such as financial, organizational, social, and production). A model for determining the development scenarios of sparsely urbanized areas has been developed based on the modern marketing management paradigm. Methodical approaches to the analysis of factors of the internal and external environment of sparsely urbanized territories have been improved. The essential characteristics of sparsely urbanized territories as objects of management have been developed. The meaning of local development in the context of the transformation of the national economy is revealed.
For the scientific community, students and postgraduates studying economics, public management and administration, marketing and other stakeholders.

Зміст

Вступ