- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Маркетингова політика комунікацій
Код: 978-617-607-680-3 (серія), 978-966-941-753-4 (випуск 19)
Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 136 с. Формат 170 х 215 мм. Тверда оправа. (Cерія “Світ маркетингу і логістики”. Випуск 19).
Ціна:190,00грн.
Weight: 0 кг
Подано теоретичний і практичний матеріал з дисципліни “Маркетингова політика комунікацій”, який розкриває сутність комунікацій, особливості маркетингової політики комунікацій та її складових. Кожна тема містить практикум з контрольними запитаннями, тестами та практичними завданнями.
Для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 075 “Маркетинг” галузі знань 07 “Управління та адміністрування”.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі