Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку

Кубів С. І., Крикавський Є. В., Косар Н. С.
Код: 966-553-555-2
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2006. 232 с. Формат 170 х 200 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:241,00грн.
Weight: 0 г

Досліджено діяльність комерційних банків у ринкових умовах функціонування і розроблено рекомендації щодо збільшення їхньої привабливості для клієнтів з використанням концепції маркетингу. Визначено сутність та особливості маркетингової діяльності комерційних банків з урахуванням специфіки їхнього функціонування та зарубіжного досвіду. Досліджено конкурентне становище комерційних банків України, тенденції попиту на банківські продукти. Основну увагу приділено вирішенню проблеми визначення привабливості комерційних банків для клієнтів, обґрунтуванню чинників, які сприяють досягненню досконалої привабливості та коригуванню відповідної стратегії в системі логістики та контролінгу.
Для науковців, працівників комерційних банків, викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів та студентів.

Зміст

Передмова. Вступ.
Розділ 1. Маркетингова концепція розвитку банківської установи.
Розділ 2. Дослідження конкурентного середовища банківських установ.
Розділ 3. Маркетингові дослідження ринку банківських продуктів.
Розділ 4. Маркетинг у формуванні привабливості комерційного банку.
Розділ 5. Концепція логістики та контролінгу в управлінні привабливістю комерційного банку.
Список літератури. Додатки