- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Система професійної підготовки майбутніх учителів загальноосвітніх шкіл в університетах Канади
Код: 966-553-574-9
Монографія.
Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2006. 140 с.
Формат 145 х 200 мм. М’яка обкладинка.
Ціна:179,00грн.
Weight: 0 г
Досліджено систему професійної підготовки майбутніх учителів загальноосвітніх шкіл в університетах Канади. Охарактеризовано основні тенденції становлення і розвитку системи освіти та учительської професії на теренах Канади; визначено основні принципи професійної освіти Канади; з’ясовано зміст професійної освіти майбутніх вчителів у Канаді; висвітлено сутність освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавра, маґістра, доктора у системі професійної педагогічної освіти Канади; розроблено методичні рекомендації стосовно використання основних результатів дослідження у системі педагогічної освіти України. Зміст педагогічної освіти для різних освітньо-кваліфікаційних рівнів визначається галузевими стандартами професійної педагогічної освіти та стандартами вищої освіти Канади.
Зміст
Вступ.
Розділ 1. Становлення і розвиток учительської професії в Канаді.
Розділ 2. Професійна педагогічна освіта Канади на сучасному етапі.
Розділ 3. Освітньо-кваліфікаційні рівні системи професійної підготовки вчителя в Канаді.
Резюме. Список літератури.