- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Замість реклами – улюблені вірші
Ініціативна група творчої молоді двох університетів – Тараса Шевченка і Києво-Могилянської академії – оголосила дошкам і стовпам для оголошень бій: замість набридливих рекламних наліпок студенти пропонують розклеювати улюблені вірші, повідомляє ЛітАкцент.
Молоді любителі поезії пропонують усім роздруковувати або просто виписувати на шматкові паперу улюблений вірш і ліпити його скотчем замість рекламних оголошень на дошки: «Як мінімум, ви подаруєте людям усмішку, як максимум – віддасте шану футуристам, які свого часу робили так само».
Акція не має конкретної дати, адже рекламні оголошення клеять щодня, тому й вірші можна (і треба!) клеїти тоді, коли є час і бажання. Мета – до Дня поезії, 21 березня, «причастити» віршами звичну «читацьку авдиторію» рекламних стовпів.
Приєднуватися до акції організатори закликають будь-коли й будь-де: стовпи із оголошеннями трапляються мало не щокроку.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі