Професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл Великої Британії, Канади, США

Мукан Н. В.
Код: 978-617-607-097-9
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. 248 с. Формат 145 х 215 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:0,00грн.
Розповсюджується автором
Weight: 0 кг

Досліджено професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл Великої Британії, Канади, США. Обґрунтовано теоретико-методологічні основи професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл, охарактеризовано особливості його реалізації у системах неперервної педагогічної освіти, проаналізовано змістовий та операційний компоненти.

Зміст

Вступ.

Розділ 1. Професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл у Великій Британії, Канаді, США: теоретичні та методологічні основи.
1.1. Методологічні засади порівняльно-педагогічного дослідження професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл Великої Британії, Канади, США.
1.2. Професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл у системах неперервної педагогічної освіти досліджуваних країн: теорії, концепції, підходи.
1.3. Професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл Великої Британії, Канади, США як об’єкт педагогічних досліджень.

Розділ 2. Реалізація професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл у системах неперервної педагогічної освіти Великої Британії, Канади, США.
2.1. Особливості забезпечення професійного розвитку британських педагогів у системі неперервної педагогічної освіти.
2.2. Професійний розвиток учителів канадських загальноосвітніх шкіл в умовах системи неперервної педагогічної освіти.
2.3. Практична реалізація професійного розвитку вчителів американських загальноосвітніх шкіл у системі неперервної педагогічної освіти.

Розділ 3. Професійний розвиток учителів американських, британських, канадських загальноосвітніх шкіл: змістове наповнення.
3.1. Зміст професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл Великої Британії.
3.2. Змістове наповнення професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл Канади.
3.3. Характеристика основних положень, на яких ґрунтується професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл США.

Розділ 4. Моделі, форми та методи професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл Великої Британії, Канади, США.
4.1. Моделі професійного розвитку педагогів загальноосвітніх шкіл досліджуваних країн: інституційний рівень
4.2. Методи і форми професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл Великої Британії, Канади, США: індивідуальний рівень.

Резюме.
Список літератури.
Додатки.