- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Загорецька О.Я. Управління витратами та визначення ціни виготовленої продукції на ВАТ “Конвеєр”
УДК 338.658
О.Я. Загорецька
Національний університет "Львівська політехніка",
кафедра економіки підприємства та інвестицій
УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЦІНИ ВИГОТОВЛЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ "КОНВЕЄР"
© Загорецька О.Я., 2008
Обґрунтовується вживання терміну “умовно” під час визначення “умовно-постійних” і “умовно-змінних витрат”; зведення показників з різною розмірністю в один узагальнювальний. Пропонується практичне застосування методики управління витратами та сучасних методів визначення ціни виготовленої продукції, що дасть змогу удосконалити систему обліку витрат та формування ціни продукції на машинобудівних підприємствах.
Ключові слова: умовно-постійні та умовно-змінні витрати, абстрактний усереднений виріб, адитивна та мультиплікативна моделі ціноутворення.
Development of the use of term “de bene esse” at determination of “de bene esse-indirect” and “de bene esse-variable costs”; report of indexes with a different dimension in one summarizing. Practical application of method of management by charges and modern methods of determination of cost of the made products, that will allow to perfect the system of account of charges of forming of cost of products on machine-building enterprises is offered.
Keywords: de bene esse-indirect and de bene esse-variable costs, abstract everedge good, additives and multiplicative to the model of pricing.
Кількість посилань – 2
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі