- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Думич І.Ю., Сало В.Ю., Балаян Н.О. Особливості напружено-деформованого стану дорожніх бетонних покриттів на різних основах
УДК 625.841
І.Ю. Думич, В.Ю. Сало, Н.О. Балаян
Національний університет “Львівська політехніка”,
кафедра автомобільних шляхів
ОСОБЛИВОСТІ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ ДОРОЖНІХ БЕТОННИХ ПОКРИТТІВ НА РІЗНИХ ОСНОВАХ
© Думич І.Ю., Сало В.Ю., Балаян Н.О., 2008
Наведені результати випробувань моделей бетонних покриттів на різних основах на витривалість повторними вібродинамічними навантаженнями. Встановлено, що відношення динамічних прогинів основи і покриття і зміна цього відношення в процесі повторних навантажень є важливим показником витривалості бетонних покриттів.
This article shows enduving tests results of concrete coverage models on different bases with repeated vibrodynamical loads. It is determined that a ratio between dynamical bendings of base and coverage and a clange of this ratio is concrete coverages endurance.
Кількість посилань – 6.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі