- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Що, скільки й чому читають наші діти?
Малим австрійцям нелегко дається читання друкованих текстів: багато хто просто не розуміє сенсу прочитаного. Про це, посилаючись на висліди нових досліджень, розповідає ЛітАкцент. Питання - чи бува малі українці (поляки, росіяни, німці, білоруси...) не складають таке не найвеселіше товариство одноліткам з Австрії? Забагато сидять за комп'ютерами, занадто часто нарікають на нецікаву шкільну програму з літератури. Що робимо ми, дорослі, для того, щоб нашим дітям було цікаво в товаристві книжки? І про це також ЛітАкцент.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі