- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Теоретико-методичні засади розвитку креативності учнів у процесі навчання фізики
Код: 978-617-607-280-5
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 348 с. Формат 145 х 215 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:394,00грн.
Weight: 0 кг
Викладено теоретико-методичні засади формування творчої особистості у процесі навчання фізики. Розроблено та теоретично обґрунтовано методичну систему розвитку креативності у процесі навчання фізики з метою реалізації переходу до освіти інноваційного особистісно орієнтованого типу. Розроблено особистісно орієнтовану модель розвитку креативності учнів з використанням навчального тренінгу творчості як педагогічної технології.
Монографія призначена для науковців, методистів, учителів і викладачів фізики та студентів вищих навчальних закладів.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі