- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Фізика: творчий підхід до учнів і навчання
"Запропоновано модель навчання фізики з використанням тренінгів творчості. Традиційний урок зазнає трансформації, збагачуючись тренінгами творчості. Метою впровадження тренінгів творчості у процес навчання фізики є розвиток креативності учнів завдяки стимулюванню відповідних мисленнєвих операцій та доланню наявних перешкод творчості.
Тренінг творчості у навчально-виховному процесі – це система психолого-педагогічних та методичних групових занять, які проводять з метою реалізації творчого потенціалу, розвитку креативності, допомоги у самореалізації та формування творчої особистості.
Тренінг творчості у процесі навчання фізики – це система дидактичних групових занять, які є структурними складовими навчально-виховного процесу з фізики та проводяться з метою
розвитку креативності учнів, формування їх мотивації та життєвого досвіду, творчих підходів до розв’язування задач, забезпечення балансу між когнітивним і афективним розвитком особистості учня".
Роксоляна Іванівна Швай
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі