- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Крушко А. Досвід та методика проектування територій шкіл у напрямку англійської програми “Learning Through Landscapes”...
УДК 711
А. Крушко
Сільськогосподарська Академія у Щеціні,
кафедра ландшафтної архітектури
ДОСВІД ТА МЕТОДИКА ПРОЕКТУВАННЯ ТЕРИТОРІЙ ШКІЛ У НАПРЯМКУ АНГЛІЙСЬКОЇ ПРОГРАМИ “LEARNING THROUGH LANDSCAPES” – НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ЛАНДШАФТ
© Крушко А., 2008
Стаття написана на основі власних досліджень та спостережень авторки, проведених в Англіїї, а також порівняльного аналізу англійських та інших закордонних публікацій, присвячених опрацюванню програми створення насиченого різнорідного простору на пришкільних територіях, метою якого є інтенсифікація інтелектуального розвитку дітей та психологічна гармонізація розвитку.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі