- Рубрики
- Філософія, психологія, педагогіка
- Історія
- Політика, право
- Економіка
- Математика
- Фізика
- Хімія, хімічна технологія
- Біологія, валеологія
- Геодезія, картографія
- Загальнотехнічні науки
- ІТ, комп'ютери
- Автоматика, радіоелектроніка, телекомунікації
- Електроенергетика, електромеханіка
- Приладо-, машинобудування, транспорт
- Будівництво
- Архітектура, містобудування
- Мовознавство
- Художня література
- Мистецтвознавство
- Словники, енциклопедії, довідники
- Журнал "Львівська політехніка"
- Збірники тестових завдань
- Книжкові видання
- Наукова періодика
- Фірмова продукція
Прибутковий маркетинг: взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень
Код: 978-617-607-334-5
Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 208 с. Формат 170 х 215 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:244,00грн.
Weight: 0 кг
Монографію присвячено дослідженню теоретичних і практичних проблем щодо розроблення та прийняття управлінських рішень у системі “маркетинг – фінансовий менеджмент” на підприємстві, взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень в діяльності підприємства.
Для викладачів, наукових і практичних працівників, аспірантів та студентів економічних спеціальностей ВНЗ, а також всіх, кого цікавлять проблеми взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень в діяльності підприємства.
»
- Увійдіть або зареєструйтесь, щоб дописувати коментарі