Стратегічне управління конкурентоспроможністю промислового підприємства

За наук. ред. проф. Й.М. Петровича
Код: 978-617-607-360-4
Монографія / Й.М. Петрович, О.В. Кривешко, І.О. Ступак. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 228 с. Формат 145 х 215 мм. М'яка обкладинка.
Ціна:254,00грн.
Weight: 0 кг

Висвітлено теоретичні та методичні питання конкурентоспроможності як важливого інструментарію управління підприємством у динамічних умовах ринкового господарювання та прискореного науково-технічного прогресу, показано роль маркетингу в цьому процесі, з’ясовано основні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства, сформульовано методичні підходи щодо оцінювання конкурентоспроможності в процесі управління підприємством. Значне місце відведене дослідженню проблемних питань формування конкурентних стратегій підприємства. Зокрема, ґрунтовно розкрито наповнення суті та видів стратегії, висвітлено процеси формування конкурентних стратегій підприємства та планування конкурентної поведінки промислового підприємства в умовах перманентних змін зовнішнього і внутрішнього середовища.

Зміст

Передмова